Kwasy Omega 3 cz2

Dziś mamy dla Ciebie kolejną porcję porad na temat kwasów omega 3:

  • Galaretka domowej roboty. Pomieszaj 1 i 1/2 szklanki przecieru z owoców i 1/2 szklanki nasion chia, aby zrobić gęsty dżem. Dodaj słodzik jeżeli zechcesz.
  • Ukryj nasiona w białkach. Dołączaj 2 łyżeczki nasion chia do jajecznicy, omletów lub innych dań z jajek albo dodawaj je do twoich ulubionych przepisów (zdrowych oczywiście). Dosypuj je do wołowiny czy indyka kiedy robisz tacos, hamburgery czy inne zapiekanki z mięsem.
  • Zupa dla Ciebie. Dodaj 2-3 łyżeczki do zupy i pozwól, aby gęstniała przez 20-30 minut przed jedzeniem.
  • Wypij je. Dodaj 1-2 łyżeczki nasion do twojego ulubionego proteinowego napoju.
  • Zamiennik jajek. Zmieszaj nasiona z wodą, aby utworzyć gęsty żel, który może być używany w przepisach zamiast jajek. Zmiksuj 1 łyżeczkę nasion z 3 łyżeczkami wody. Poczekaj 15 minut i gotowe. Około 1/4 tej mieszanki odpowiada 1 jajku.
  • Jedz je same. Jedzone bez dodatków mają orzechowy posmak. Spożywaj 1-2 łyżeczki jako przekąskę.odchudzanie
  • Więcej budyniu, proszę. Istnieje wiele przepisów na budyń z nasionami chia w internecie. Oto jeden z naszych ulubionych.
  • Niskowęglowodanowy chleb i krakersy? Tak, chia mogą być używane, zby przywrócić chleb i krakersy do twojej diety. Tutaj znajdziecie przepis na krakersy z nasion lnu i chia.

Inny artykul: jagody acai opinie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *